Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Thursday, May 21, 2009













utamakan kesihatan anda.....
hahahha
da dua ari aku bersenam nampak nya slim la aku jap lagi...
hahahhahha
tp lepas bersenam makn...apa da..hehe
best ptg2 pkl 5.15 aku jima n syuhada turun ke sport complex tok bersenam...
akit paha aku lpas blik dr bersenam..
kalo sntoh cam nak ngis...
huhu best,..
aku nek ape tah name benda tu tp mcm basikal..lepas tu benda yg blh aku brgayut..konon2 nak tinggi la...hahhahahah tp skit tgn aku...benda tu tinggi aku kena lompat dulu baru smapi ad bdk ni kurang asam betol la...dia nmpk aku x sampai nak pegang benda tu ade ke patut dia soh aku nek guna kusi...ceh kurengg botoi budak ni....perasan mcm dia tinggi sgt kan...
hahahhhah
xpe2 ape pe pon best...
nnt lami nak pg tgk tasek lak...tmpat org berkayat..
kot2 dapat men bnda tu bestnye...
nnt aku cite lagi k....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...