Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Friday, May 22, 2009


haaaaaa.....
ari ni aku jlan2 pegi tasek...konon2 nak tgl tmpat org men kayak...huhuh
smpai2 hampeh tol sape pon tarak...kami je...
xpe la tgk benda yg mcm samoan tu pown jadilah...kami pusing jauh tu....rupa2 nya ada jalan yg dekat je...
ahhahaha
xpe2 kan excercise..hehhehehhe
xdapar berkayak..ambek gmbar pon jadila...
heheheh
jd posing la ku brlatar blkangkan tasek....
agk2 cantik la kan,hahaahahah
wow da kurus la aku...opppsssssssss...trlebih suda hahahahhahha
xpe nnt pepe hal aku cite lagi k....cau.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...