Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Friday, May 22, 2009

balik klas


ni aku ru blik klas...
hehehheheheeh
letih naik tngga...
tp de lagi nok ambek gmbar..hahhahahhah
sajo senang kan hati...
hahahhaahhahaha
kurus doh aku....jauh la dr klas ke bilk....pahtu tinggi plok tu...kurus aku...yeay!!!!!
hahahahahaha
suko2..
tp make plok byok gano ek...?
hahhhahahahhaha
tu jela nok oyap hehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...