Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Friday, May 29, 2009

cuti ari minggu

apabila tibanya ari sabtu dan ahad aku suka sbb cuti hehhehehh
tp boring x tau nok wat gapo....marin baru lpas exm mid term...huhuhu
heran aku sbb exm tu plik...dlam kpala aku mcm biasa la kalo exm mesti la dlm klas dok jarak2 ngn kawan,pastu ada kertas soaln....tp....................
smalam pelik hehehheh...ustaz ckap soh buat soaln sndiri pastu buat jawapan...erk???*@#$%&*
da la ku x bwk pon kertas a4...pastu mntak la simpati kawn2 kan...heheheh
heran2...mgkin macm ni la ko t student u...huhuhu
sblom ni x pernah rasa...ni la first time...hehehehhe
terkezut ada...kalo aku tau awl2 terus je fokus kat mana2 tajuk kan3..
xpe2 da lpas arap2 markah ok....amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...