Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Saturday, May 23, 2009

syurga cinta....


hallu...hhehehheh
ari ni bersamaan 23 mei 2009 aku kluar jalan2 ngan spupuku ummi...kami ke time square tgk wayang...hehheheh
best citer tu..aku sampai kluar panggung pon snyum lagi...hehhehehe
best citer die...
ni kali prtama aku tgk wayang....oooo..baru aku tau ape rase...rase dia manis kot...ni spupu aku blanje......syurga cinta mmg best la....
jom tgk....bagus tok semua..hehhehheheh
pastu aku p mkan2 pastu lagi jalan2 kat masjid jamek..ari ni kan sbtu ada pasr malam kat sane....jalan la aku ngn ummi dari wal gerai smpai akhir..
letih kaki..hehehhe tp sronok...best la ari ni....hehehehheh kenyang porut suka hati.....yeay!!!!nnt nok cito ko mok.....hehhehehehh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...