Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Wednesday, May 27, 2009

majlis konvokesyen my bro din






tanggal 27/5/2009 din telah mnerima sijil diploma di uitm shah alam,bertempat di dewan budiman....
byak benda terjadi waktu konvo...ade sedih..ado lucu..kito oyak hok lucu dulu...ado ko patut naib chanselor bg dio sijil dio bls bg topi...hahahha
sian...sejarah...eh22 x baik suko ko ore....hok sedih plok ado sore student meninggal waktu tido sbb dmm jadi x smpat nok trimo sijil diploma tu...mok dio yg ambek...sakit dada aku tahan nangis...
pak cik n akak sbelah aku dok ngis..aku than je...huhuhu....ni koleksi gmbar2 yg smpat diambil...din konon2 nmpak smak huh....tp aku...hahahahahahaahah,mok,ayoh xpolah x leh g pon tp anok mok hok jate ni trimo doh sijil diploma dio....berkat doa mok ayoh jgk.....nati tok lamo lagi ore plok...huhuuhuhuhhu ops....sedih la plok.....timo kaseh byk2 mok ayoh sbb besarkan kami adik bradik didik kami spa berjaya...to kaknik tq byak2 jgk sbb byk tolong family...jasamu sntiasa kami kenang..abe li timo kaseh sgt2 sbb sudi support adik...kak long,che yah n syfiq tq sbb sokmo bg smngat, aku akan ingat jasa mok ayoh klong kaknik abe li che yah,din sapik akn ku blas jsa2 mereka nnt tp jasa mreka smpai aku mati pon x cukup untuk ku blas..tp aku akn berusaha shngga mnjadi seorang yg bejaya..insyaAllah...n din takdi x ingat nok oyap tahniah...tp x polah..aku bg bnga doh kan..hahahhah
timo kasih semua......luv u alll very much22222....

3 comments:

nurazima haji mohinadin said...

mcm bdk tadika jer ang pky jubah 2..hehehe..bila nak tambah tinggi 2 kawan??:)

Nur fatiehah jaafar said...

hai mcm bdk tadika pon x pe...ttp cute..hahahaha

Mr. Sham@poksey said...

kui...kui....kui...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...