Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Thursday, May 21, 2009




sandwich2......
haa...ni nak citer..ari tu kat mahallah aku xde karen jadi x tau nak wat ape...
kami kan sem ni bosam betol sbb klas x de sgt...dalm sminggu 3 ari je...huhu
jadi pk2 byk mase kosong..pastu duit pon guna byk makn je keje..huhu jd tok ringan kan beben la konon2nye..jima pon terpiki nak jual sandwich..jadi kami berdua mcm rakn kongsi la...hehheheh
lepas kuar idea tu trus aku ngan jima siap tok cari bahn nak buat sandwich...afta bhn dbeli kami bercadang nak pg jual pkl 10...xsabr rasenye...hehehe
maka tiba la saat2 yg kami tunggu nak jual sndwich...
kami strat jual kat level bwh block aku dulu...ketok2 pintu assalamualikum...sis nak beli sandwich 60 sen je...jwapn...xpela da kenyang..xpela...ok time kasih...hampenye aku..huhu xpe sbar lagi...terus pg blok2 lain mcm tu jgk...kami jaln smpai blok mahallah sebelah letih la..
tp tok cari rezeki yg hall kami truskan jua...last2 hbis la 9 drpd 12 sndwich kami...
sdihnye...
tp x pe aku bersyukur sbb Allah bg aku rase pengalamn tok jual sndwich,,
bru aku tau bkn sng nak dapat kan 60 sen..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...