Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Saturday, June 20, 2009

lama mnghilang..kini muncol smula..



huhu..da lamo x update blog..huhu..bkn ape..x smpat kot..ni tibe2 ado maso..hahhaha
ni byak sgt nok cito...mggu lepas g jaln2....tapi x smapt nok cito...
ari sabtu ari tu jalan2 nagn umi..mcm biasa tmpat kami time square...hehehh..umi blanjo tgk wyg lagi...cito jgn pandg blkang congkak...best gilo....
hehehh
putus urat kentut...hahaaha...aku tgk je cito tu..om se2..hhaha..lawak2...pas tgk wyg aku p masjed jamek...mcm biasa pg pasar malm..pastu siap2 jalan n beli kami pon berpisah la..aku ke terminal putra n umi ke titiwangsa...maka tamat la cita tok ari sabtu...
ari ahad palk aku kuar plak...pg jumpa dalila..kami pg mid valley..
ni nak bg tau ni first time aku pg sana...huhu berdebar ni...x pernah pg kan tkot sest..tp x...heheh..aku tanya jima coz dia slalu pg sana...huh...tp jima bkn ingat jalan pon...tp xpe...dia bg arh yg btol..
sampai sana dalila x smapi lagi jd aku jalan2 dulu..psing mid valley...besau la jgk...jaln2.....pastu msj jima....aku nek smapai tngkat ats...jiam ckap dia kat wayang..oppsss....cpat2 aku trun takpt jumpa dia...hehehe mals nak akcau dia ngan lan...tp rupa2 nya dia dop sorang....tp heran betol aku...xjumpa pon diorg..aku ingat nak p intai jgk diorang..tapi aku malu...hahahahhajd niat dibatalkan.....dok smabil tunggu dalila aku makn roti smbil kol mok n ayoh...suko sbb mok n ayoh da blik dr sabh..yeay!!! xsbar nok blik..hheheh nok jupo mok ayoh....pastu dila pon smapai...aku pon jalan2 la ngan dia...pg makn2....kami ambek gmbar...semua la..jap je kami jumpa...tp sonok sgt...x pernah kami kuar sma2 pg kat ki il ni....ni ada peluang jd suko sgt..hehhe..la...nnt ado maso kita kuar same2 lagi....afta tu aku pon blik la...ape algi kan...hhehehhe...
ni aku da nak final...23 n 26 ni...doakn kejayan saya ya semua...
n berita gumbira!!!!..26 ni nak blik kg hurreeeey!!!!...mok ayoh tunggu ore....x sabar plok....
tu jela hok bulih cito ari ni...
nnt smbung di kesempatan yg lain k.....

1 comment:

Anonymous said...

tihah..
dalila ngaji kl ko lor nie...

t tihah beki deh adress blog ore

anamarissa.blogspot.com...

sorry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...