Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Tuesday, June 30, 2009

jalan2 bersama dila, yuni n mas=)

hari ni bersamaan 30/6 ari selasa aku,dila,yuni n mas keluarlah berjalan2 ke p.mas...da lama kami x kuar bersama..huhu..jdi hepi sgt td dapat jalan2..
td pg p.mas biasa kalo jnji nagn saing g ngan bas jah...pehhh loning up skit semo panda keto doh jadi td akmi pg jaln2 naik keto yuni bawk.....
hehehe..dila bg smagat heheh..aku n mas diam je sbb x tau bawk keto..
hahahah..
first kami makn2 lah dlu kat kedai gapo doh..ho....snack house..makn2 kenyang ingat kami rncg jaln p.mas jah..tup2 kami kan nek keta jadi pg la kami beremapat ke kb mall...
kat sane jaln2 jap dial beli baju, yuni beli tudong n mas beli ape ek.....?
aku x beli gapo..hhehehehe..
waktu jale2 kami ambek la gmbar...wat kenang-kenangan.....hehhehe...pukul 2.30 kami pon blik la...huhu..cam sdih la plok..x po nati ado amso kito jupo lagi ye...tp hepi la takdi...=)
nati kito jupo lagi ye kawan2....miss u all...luv u all...=)
stakat ni je cito tok ari ni..nnt cito lagi ye....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...