Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Saturday, June 6, 2009

berjalan-jalan...



ari ni kami pegi jalan2 ke j.jusco...kat sana tgh sale skrang ni...huhu...byk baju2 cntek n murah...tp apekan daya duit kureng...jadi niat untok beli baju disana d batalkan..hehheheheh xpe2 len kali kami pg kami beli....lepas tgk2 bju kami pusing2 pening..hhahhaha...pastu masok pasaraya dia...beli sushi...syuhada teringin...aku xley nak makn x pandai..cannot go...hehhehe...pas 2 three..hehhhe xla kmi pon pg makn la kan da lbh kul 12 mst lapar perut....makn la kat parapappapa...i'm loving it...mc d...afta makn2 kenyang...kmi bertolak la ngan lrt ke masjed jamek...next station masjid jamek...smapai sana pkl brape ek..lupa la plak...tp da ada pasar malam...heheheh suka...jala la kami dari awl smpai ujong....berkenannya aku nagn bju tu...tp nak ke x nak beli ek...?xpe2 aku pk dulu jima da bekenan ngan satu bju ni....tp kami jaln dulu...smpai ujong kami pusing blik.....last2 cari kedai bju tu blik....aku dok belek2 bju tu..xpe2 pk dulu...heheeh jima pekeno doh baju yg dia bekenan...cantek..hehehh..ba'da zalik..kami pg masjid tok smyg zhor....tiba2!!!!!!!...aku cek poket suar aku cari tipon tup2...haaaaaaaaa???????&*((((((((((^&%&...=...mana tipon ku...?????
huhuhuh xde dlam poket....mati la aku....sedih mmbelenggu jiwa.....terus tipon mok..huhu guna public phone...sedih ni...mana tipon ku...???
tlg2...xtau nak wat pe....afta semua siap smayg..kami smpat lagi pg beli laksa penang tp hasrat tok beli bj yg cntik tu x kesmapaian sbb sdih memikirkan tipon yg tiada disisi.huhuu......pastu kami pon pg la blik kat jusco...sbb aku rasa cam ada je lagi tipon tu.....pastu...dgn ati yg berdebar aku tnay akak yg keje kat mc d:akak..td sy makn kat sini....pnjg sgt cite aku trus jima bg tau pasal tipon kat akak tu....tibe2...ape jadi..?????kak tu tnya cleaner tu...pastu..dia pon tunjok beg kecik warna hitam hijau kat aku.....yeay!!!!!alhamdulillah..tipon ku...hahahahahah
suka...terus syum smapi telinga..cam nak pelok je kak tu...hahhahaah...
ya Allah x tau nak kate ape....gumbira x terkata.....lepas jumpa ape lagi minom air jap pastu terus pg stesen lrt...cerita kami arini x berhenti smpai situ lagi la.....ada lagi...tiba2 atas train jima bg cdngan : nak x kalo kita x payah turun lagi nnt smapi stesen gombak....kita jln ari ni..nek lrt..hhheheheh aku n syuhada pk..last2 kami bersetuju...jd bermula la pengembaraan kami dri dtesen gumbak smapi kelana jaya...pastu pusing bli r kelana jaya smapai gumabk...pening aku....turun lrt pon rasa macm nek lrt lagi...hehehhhehhe...pastu nek bas smpai la gumbak..alhmdulillah....tu jela cite ari ni.....nnt ada cite lagi saya crite k...tunggu....hehehehehhe

1 comment:

shamila said...

jahat..
jahat..
tamau kwn sumer...
bergumbira tanpa aku..
jahat..
huwaaaaaaaaaaaaaaa....
sedeyhhh..
rase mcm x disayangi...
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...