Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Thursday, September 17, 2009

menjelangnya hari raye.....






hallu semua....hehhhehhhe....nak crite ni...daripada 12-skrang da hmpir seminggu r kire aku akt umah..hheheheh...best2...x ingat langsong nok blik uia...huhhh..smpai kijo yg mdm bg pon aku lupo..ape da....ahhah
macm2 aktiviti kat umoh...hehhe...kemas umoh...tlong mok bakar akok...macm2 la....yg x tahan tiap2 malam aku makn colek..heheh...dop 2 3 ari mata aku belah kiri bengkak...huhhu...sakit..=(..
pastu wat dek je..tp xley...sakit la...hhhuuh...aku pon ajok mok g hospital pasir mas...hehheh...aku bg tau doktor sy ank raye...huhhu..risau mate bengkak di hari raye...hheheh..oh...doktor ckap seduan kot ni...a'a..ye la tu kot..sbb aku blik2 umah makn BUDU, BELACAN..hahaha...best....yami2....x kire r skit ke x tp aku ttp makn...hehheh...pastu skrang da ok skit....jd raye ni x amlu la sngat,,..smalam pg beli pelita n lmpu lip lap nagn my bro din...kat pantai timur smalam blik2 terus pasang..pastu ada lagi yg x pasng..hehe...tp my bro din dop tgh pasang r tu...hehheh..agak sedih jgk aku...biaso pasng pelita ado ank2 buah dop men bunga api...tp tahun ni....=( last2 aku ajok ayaoh aku yg main..hahah..sian ayoh...punya la ngantok ttp bgun sbb aku ajok men bunga api...sian ayoh..men2 jap aku naek....huhhhhhu...last2 masok blog jd hoha2 dlam blog ni...heheh...oh2..ari ni bukok poso kat surau...best la jgk...=)..tu ja la nok crita hhuhu..nnt sy smbung lagi di espisod kisah idopku yg akn datg..hehhehhe...slamat ari raye semua.....raye ni jmpot la dtg umah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...