Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Friday, September 11, 2009

kenangan ramadhan di iium...






huhu....da lame x hoha2 dlm blog ni...bkan xde mase...tp x tau jgk nape...?
byk citer ni.....spanjang bulan puasa ni mcm2 ade.....suka ade....gembira ade....bahagia ade...n dukacite pown ade....=)
biasa la kn...x normal la kalo ari2 epi kan....hidop ni mesti hepi n mesti sedih jgk...
first posa best...smngt kan puasa..hehehe...rasa ati cam bhagia je.....hehheh...shur waktu first2 rajin lagi...bangun minum air n makn roti n buah kurma....ari2 macm tu....nak maek pahala sahur...hehhe..pastu ptg2 pg bazar...fuyyo...byk mknn..heheh....best2...
pastu masuk hari yg ke brape ntah da rasa mals nak bgun shur plak...tp nak pahal kan..jd merajinkan diri tok bgn jgk....hehehhe...first2 posa makn roti minom air n kurma pastu da bertukar menu sahur ku...jd minum air n makn kurma je.....lame2...da dekat nak blik terus je menu shaur ku..air semata2...hehehe...tp x pe ttp bgun shur...
hehhehe....pastu bukak puasa plak best la jgk...kan salh satu kegembiraan pada blan ramadhan ialah wktu berbuka....=)...biasa ku bukak puasa kat blik je....seingat aku 3 kali je aku berbuka kat luar....fisrt aku berbuka ngn jima, n syam kat kfc j.j wangsa maju...pastu bukok posa ngan abe li, kak su n my kazen na kat aku pon lupa da....hehhe..ape ek name tmpat tu...ala...lupa la...huuh
yg ketiga lak bru je...bertarikh 09/09/09...aku,jima,syam,ain,n syu...berbuak di jhonnys...kat jj jgk...wangsa maju...best2...hehhe...ambek2 gmbar...byak gmbar kami ambek....biasa la kan photo gedikssss...hhehhe
best la kawan2....rase mcm hepi kan....aku harap pershabatan kita semua hingga akhir hayat...amin...=) aku syng korang semua....=)....ari ni 11/09/09....tarikh diamana tlh ditetapkan untok aku brtolak blik ke kelata..pasir mas..kg halamanku....x sbar nok jupo mok ayoh n family...heheh...aku raso heppi sgt ni...senyum pon napok gg...hahahah..
ni sedih pon ade...semua rum8 da blik jadi tinggal aku je...huhuuu...x pe aku pukul 9 jap g cau r.....x sbar2 i...hehehh..eh2 lupo plak..x smayg asar lagi la...jap g nak bersaip blik plak...heheh..smpai stakt ni saje dulu karangan pendek saya untok sesi ini..hehheh.. disini sy juga mengabadikan photo2 sweet...heheh....kan ku jadiakn kenangn ini sebagai kenangn yg terindah..................=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...