Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Saturday, August 4, 2012

projek sekuk rayo bermula!!

Assalamualaikum w.t.b...

hehehehhe...

da masok ari yang ke 16 kita berpuasa ari ni....alhamdulillah...

semoga Allah memberikan kita kekuatan untuk terus beribadah kepadaNya....

*********************************************

bila masok ari ke 15 radio2 akn memutarkan lagu raya...n saya plak akn memutar adunan untok beskut raya..hahahahah

seronok3..!!

terharu la ngan my bro Din....dia hadiah kan saya....

ni......


tq very much din...aku terharu sunggoh...semangat nok wat sekuk...

jadi bila excited dapat benda alah ni...

terus la wat biskut pertama untok taon ni.....heheheh

jejeng....


beskut tart...ehehheh...

tq jugok to mok yang tersayang sbb sudi membantu menggulung taart ini walaupon terbalek...ehhehehhe...

mok punya limited edition...ahahaha

ade lagi ade lagi kueh raya yang saya da wat...kikikiki


popia gulong....

kali ni semua yang bergulong dulu yer...

nanti kan beskut setrusnya....HAHAHHAHA!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...