Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Sunday, July 1, 2012

kek coklat x brape lembab


Assalamualaikum w.t.b...

hallu2...hehehhehe

cubaan kali yang ke -3 dalm cuti sem ni untok wat kek coklat lembab...

heeheh...

mula2 wat...komen dari kak sy n adek...komennya : macm kek slipar jepun...aahhaahah....sebb kenyal...kikiki...

xpe2 sabau...

usaha lagi n cuba lagi..

percubaan kali kedua...wat kek muffin guna tepung yng segera...x jadi jugak...ni hanget...kikikiki...

sedey...

n semalm aku masey ingin mencuba sbb ade dorongan dripada sapik yg suko makn aku mask walaupon x sedap...kikiki

dio cakap da lembut..tp nape rase berangin....wuaahahahaah...aku terlebih letak soda bikarbonat kot...tp x pe...

next time aku wat lagi..kah3.....

ni bahan2 kek..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...