Tuan Punyerr Belog

My photo
name sya nur fatiehah bt jaafar @ ab Ghani..nothing special about sy...sbb sy insan biase2 je..sy suke semua..sy sayang semua yang syang saya..umo sy maseh muda..haaha..sya harap sy dapat bahgiakan mereka semua yang saya syang teristimewa buat bonda dan ayahanda tercinta...n harap dapat jd seorang anak,kakak,adek,makcik,kawan,sahabat,teman n hamba Allah yg baek di dunia n akhirat...=)InsyaAllah..
Powered by Blogger.

Friday, February 10, 2012

bila aku jatuh cinta

assalamualaikum w.t.b..

xsalahkan kalo saya nak meluah rase..??ahaahhha

tetibe....

bila saya jatuh cinta...kah3...

sweet la citer gemersik kalbu...rase sweet sngat2...kalo ingat yang part Bila Raihanna tgk sufian..pastu kuar lagu..bila aku jatuh cinta...yuhuuuu..sweeettt..

part yang bagi bunga Lily tu...setiap act yang sufian wat mesti sweet..kalo lah ade yang macm sufian...wow!!sy akan jadi macm Raihanna..ahahhhaha

mengarut je ni..saje nak citer yang citer gemersik kalbu tu best...tp syang nye last episod x tgk..tgk sekerat jer.....huhuhuh...ni dok tunggu download citer tu lah ni..daripada tdi xboley2..aish..ape pon x boleh....



SINOPSIS DRAMA GEMERSIK RINDU

Mengenai kisah suka duka Raihana, seorang wanita yang tabah mengharungi dugaan hidup sejak kecil selepas ditinggalkan dalam jagaan neneknya. Raihana bagaikan terkontang-kanting mencari kasih sayang dalam dunianya sendiri apabila neneknya meninggal dunia.

Pertemuan dengan Wan Ariffin, yang mempunyai kerjaya sama dengannya membenihkan bibit-bibit percintaan. Namun, setelah ikatan terjalin, Wan Ariffin pula pergi menyahut panggilan Ilahi. Raihana bagai terpukul, keliru dan terperangkap dalam kesengsaraan sendiri.

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
Kehadiran Sufian tidak memberi makna dalam hidup Raihana kerana baginya cinta bukan satu paksaan mahupun lahir atas rasa simpati. Sufian yang begitu bersungguh memenangi hati Raihana telah berjaya menjerat si gadis itu dalam satu ikatan perkahwinan. Namun, Raihana bersikap dingin dengan membiarkan perkahwinan itu sepi tanpa cinta kerana Wan Ariffin masih segar di hatinya.

Mampukah Raihana menerima keikhlasan dan kasih sayang Sufian, suaminya yang sah dengan sepenuh hati?

sekeras mane pon hati seorang wanita itu akn lembut jgk kalo laki tu pandai n paham dia...
(^_^)
bak kate orang2 tua..sekeras mana pon kerak nasik tu lembut jgk kalo diletakkan air..eheheeheh

rase sweet lah citer ni...sy suke...ehhehhehe

lagu dalam citer ni pon ala...buat sy senyum sorang...hehehe

~~~bila aku jatuh cinta~~~

Bisakah ku tanpamu
Bilakah ku tanpamu
Hatiku mulai rapuh hatiku mulai sedih
Bisakah ku tanpamu

Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah
Hanya untukmu

Relakah ku tanpamu
Relakah ku tanpamu...

Bila aku jatuh cinta...
Kan ku sebut namamu akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah...

Bila aku jatuh cinta...
Kan ku doakan kamu menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah...

tu jer la nak citer....

bila aku jatuh cinta.........


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...